piątek, 19 czerwca 2015

Zaplanuj wakacje! #summer

        Do wakacji pozostał zaledwie tydzień. Nie mam pojęcia, kiedy to zleciało! Dla większości z Nas zacznie się przepiękny, gorący okres. Niestety muszę napisać, że często w tym czasie popadamy w rutynę... Wyłączamy budziki przeważnie wstając przed południem :) I co się okazuje? Nastaję wieczór, znowu idziemy spać i koło się zamyka. Nagle nastaję 01.09. I większość z Nas znowu powlecze się noga za nogą do szkoły... Co zrobić, żeby tak nie było? Czy naprawdę chcesz, żeby Twoje wakacje po raz kolejny wyglądały nijako? 
        Polecam spisać rzeczy, które mamy do zrobienia w wakacje. Możesz zacząć kurs prawo jazdy, bo wcześniej nie miałeś na to czasu, zapisać się na taniec towarzyski czy zaplanować wyjazd wraz z przyjaciółmi. A może by tak iść do pracy? Jest mnóstwo rzeczy, które możesz robić! Nic Cię nie ogranicza - a ja Ci to udowodnię w tym i w kolejnych postach z tej serii!
Zauważałam, że kiedy spisuję sobie na kartce to co mam do zrobienia wygospodarowuje trochę czasu na przyjemności! Bardzo dużo osób ma kalendarze i w nim zapisuje ważne spotkania, to co ma do zrobienia. Posiadasz taki? Skorzystaj! Kolorowe kartki i markery staną się świetnym ułatwieniem. Muszę przyznać, że ja nie lubię tej metody. Za każdym razem, kiedy dochodziłaby mi jakaś nowa rzecz musiałabym sprawdzić w kalendarzu czy nie mam akurat czegoś innego. Jestem osobą pamiętliwą i jeśli już coś planuję to datę mam zakodowaną w głowie. ;) Jednakże wszystkim gorąco polecam - jeśli wiecie, że coś może Wam uciec z głowy - warto to zapisać.



Pomyślałeś już co będziesz robił? Sprawdź dokładnie, gdzie możesz to robić. Wybierz termin. Koniecznie przeanalizuj wszystkie koszty. Następnie przedyskutuj teraz sprawę z rodzicami. Zapytaj czy nie mają nic przeciwko. Koniecznie dowiedz się czy za sponsorują Ci rzecz, którą chcesz robić. Niestety wyjazdy, kolonie czy kurs prawo jazdy mogą okazać się kosztowne... Masz swoje oszczędności, które na to przeznaczysz? Świetnie! Osobiście bardzo cenię ludzi, którzy zapracowali na coś sami. Uwierzcie to co sobie kupimy czy gdzie pojedziemy zawsze smakuje lepiej! 


        Jeśli akurat musisz zostać w domu - zaplanuj! Pomyśl co akurat możesz zrobić, żeby się rozwijać? Jest mnóstwo takich rzeczy. Prowadzisz bloga? Może warto napisać inspirujący post. Zaproś przyjaciółkę na noc. Zrób sobie domowe SPA. Poczytaj dobrą książkę, obejrzyj film. Możesz zrobić wszystko :)

Jak już wspominałam mam zamiar zrobić taki cykl zatytułowany #summer. Będą sposoby na tanie podróżowanie, o pracy na wakacje i jak podróżować za darmo! :) Jeśli chcecie coś dołożyć to piszcie! Oczywiście mnie też może jeszcze coś przyjść do głowy .

34 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł, na pewno innym również się spodoba.
    Może tak wspólna obserwacja?
    ZAPRASZAM pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmm.... ja nigdy nie dzielę rzeczy na te co "dostanę" czy kupię "za swoje". Jeśli coś dostanę to daną rzecz ma dla mnie wartość sentymentalną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz w życiu mam plany na wakacje ^^ Schudnę! (Znowu?) I tym razem mi się uda! (Ta, na pewno). Nie, no a tak to wiadomo, książki, filmy, spotkania z przyjaciółmi, morze, zakupy i spanie do południa :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam mieć plany na wakacje, jak dużo zrobię to zawsze Czuje ze nie zmarnowalam czasu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnie fajnie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiem co będę robił. Mam tylko nadzieję, że uda mi się jakiś wyjazd, gdzieś, choćby na 3 dni...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałaś w kom. na moim blogu, że jeśli zacznę obserwować to ty się odwdzięczysz tym samym. Ja już obserwuję, liczę na obiecany rewanż :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej czego nie chcę zrobić to zmarnowac wakacji. Później na pewno bym żałowała,że będa własnie takie nijakie. Uważam,że post jest bardzo dobry, a sam pomysł napisania takich postów o wakacjach tez jest ciekawy. Na pewno rady okażą się pomocne. Ja właśnie prowadzę kalendarz. Fakt, nie zawsze do niego sprawdzam, ale traktuję go jako rzecz, dzięki której mogę się upewnić. Większość rzeczy mam w głowie, ale co do niektóych nie jestem pewna, więc żebym była całkowicie pewna jakiegoś terminu po prostu go zapisuję i później sprawdzam. Jeśli chodzi o moje plany na wakacje to juz mam dwa wyjazdy, na które z pewnościa uda mi się pojechać. Oprócz tego nie mam zprecyzowanych zamiarów, ale na pewno nad tym pomyślę i coś się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamierzam spędzić wakacje z przyjaciółmi, jak najwięcej na świeżym powietrzu :)
    Świetny post ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko robię na spontanie, wakacje to świetny czas :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysły na przyszłe posty z tej serii fajnie sie zapowiadają, przede wszystkim ten o tanim/darmowym podróżowaniu.
    Tez mam zamiar jakoś to zaplanować, żeby nie przepuścić. Choć właściwie jeszcze mi sie taka nagła pobudka 1-go nie przytrafiła
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jadę do Hiszpanii! Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jadę do Hiszpanii! Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jadę do Hiszpanii! Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam już zaplanowane ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w osttniem poscie, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się - ja też nie chcę, żeby te wakacje były monotonne, leniwe... zmarnowane. Dzięki Tobie zakładam taki notes, w którym chcę zapisywać swoje plany na wakacje - też nigdy nie miałam wytrwałości do prowadzenia takich zapisków, ale te wakacje są dla mnie wyjątkowe, ostatnie wakacje zanim zacznę liceum... :) Trochę planów jest, trochę dopiero będzie, ale mam nadzieję, że nigdy tych wakacji nie zapomnę!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam taki kalendarzyk i wszystko tam sobie notuję :D a wakacji niestety w tym roku nie planowałam (los tak chciał :( ) ale może w sierpniu chociaż nad nasze polskie morze się ze znajomymi wybiorę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cykl zapowiada się być ciekawy :)

    mogłabyś poklikać? :) http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się - fajnie sobie coś zorganizować w wakacje, niż się nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wpis ! i czekan na następne z tej serii ;))
    ja zdecydowanie muszę sobie wszystko zapisywać, bo od razu ucieka mi z głowy :P i zgadzam się, że jeśli sobie coś zapiszemy, to wiemy wtedy do czego dążyć i realizujemy cele :))
    3maj się :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie lubię planować bo później robie się niespokojna że coś nie idzie po myśli dlatego z reguły działam spontanicznie, oczywiście planuje ale nie jakoś mocno.
    ________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam w wakacje głównie wyjeżdżam - to Portugalia, to kolonie, to Chorwacja i pewnie jeszcze parę innych miejsc. Uwielbiam to ♥
    Co do serii #summer, oryginalnie, chętnie przeczytam posty. :)
    Wygląd bloga mnie urzekł, cudowny!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w te wakacje niestety nie mogę nic szczególnego zaplanować, gdyż dopiero zaczęłam pracę i raczej wolę jeszcze nie brać urlopu :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już zaczynam planować, wiem że na pewno wybiorę się nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale kolorowo! :) u mnie największym problemem jest to, że nie mam, z kim pojechać, resztę dałoby się jakoś rozwiązać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje ambitne plany to wypromowanie bloga, zebranie do kupy wszystkich przepisów, które znam i czytanie oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę wszystkim którzy mają wakacje ! Doceńcie to zanim się zestarzejecie i pójdziecie do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już mam kilka planów na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post! :) Jest tyle ciekawych rzeczy do robienia, a przecież po to jest ten wolny czas. Ludzie sobie wmawiają, że wreszcie odpoczną, wyśpią się, ale ile można? Sama lubię długo sobie pospać, ale bez przesady. O wiele fajniejsze jest zerwanie się z łóżka o świcie, a nie budzenie się w południe tylko po to, żeby za kilka godzin znów zakopać się pod kołdrą. Bo co to za atrakcja? :)
    Oby Twoje wakacje minęły w sposób pomysłowy, aktywny i odprężający :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swojej opinii.