wtorek, 30 czerwca 2015

Chcesz być szczęśliwym? #100happydays

        Jakie jest dzisiejsze życie przeciętnego człowieka? Pewnie dzielimy się na dwie grupy - osób mających życie nudne i osób strasznie zabieganych. Należę do tych drugich. Często słyszę pytanie: jak Ty znajdujesz na to wszystko czas? Ano znajduję! I Wy również możecie. Wystarczą tylko chęci. Od jakiegoś czasu biorę udział w akcji #100happydays czyli 100 szczęśliwych dni. Napiszę, że podjęłam się tego wyzwania po raz drugi!
        Żyjemy w biegu. Często nie zauważamy uśmiechu innego człowieka w Naszą stronę, promyków słońca czy po prostu czegoś co sprawiło Nam radość... Macie tak? Uważasz, że możesz być szczęśliwy przez 100 dni pod rząd? Sprawdź to! Jeśli Ci się nie uda to znaczy, że nie masz czasu na bycie szczęśliwym... Dla mnie to przykre. Uwierzcie, że w każdym dniu jest chwila, w której jesteśmy szczęśliwi. Wystarczy tylko się zatrzymać i pomyśleć co nią było. :)
        Jak to zrobić? Wystarczy przez 100 dni robić zdjęcia temu co sprawiło Nam radość danego dnia. To nie ma być rywalizacja. Pamiętajcie! Robicie to dla siebie. Jednak, żeby organizatorzy widzieli to, że akurat Wy bierzecie udział w wydarzeniu wystarczy je o hasz tagować i wrzucić na dany portal. Polecam rejestrację - wtedy organizator będzie wiedział, że bierzecie w tym udział. >KLIK<

 Ukończone 100happydays:




Trwające 100happydays:

  

Zapraszam na mojego instagrama: jestem_soba >klik<

POLECAM:  

http://monyikafashion.blogspot.com/ 

http://minnority.blogspot.com/

http://weronikarudnicka.pl/

 http://uciekajacawmarzenia.blogspot.com/ 

 


15 komentarzy:

  1. a u Ciebie znowu tak fajnie i optymistycznie :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam problemu z radością:) czasem naprawdę drobna rzecz potrafi mnie ucieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami mam, ale cieszę się właśnie z tych małych rzeczy, to one są najcenniejsze w codzienności :)

      Usuń
  3. Ja ostatnio staram się myśleć bardzo pozytywnie - jestem w 7 miesiącu ciąży :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż, na co dzień jestem raczej pogodną osobą ale być takim przez 100 dni pod rząd to chyba bym nie dał rady

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się celebrować każdy dzień i każdą chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bawię się w słoiczki szczęścia :) Też fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna inicjatywa, ale dlaczego tylko 100 dni? Zawsze trzeba być szczęśliwym :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! :) Cenię sobie bardzo osoby z pasjami, szanowane przez innych i ofiarowywane słowami "Jak znajdujesz na to wszystko czas?" Inicjatywa również ciekawa, warto się uśmiechać, zamiast uważać swoje życie za nudne i smutne. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy by mi się to udało, szczerze mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :-). Gdyby nie kilka uciążliwych, nierozwiązywalnych na szybko problemów to wziąłbym udział.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowanie należe do tej pierwszej grupy. Dla mnie też jest przykre, że ktoś nie ma czasu an to, aby być szczęśliwym. Naprawdę świetna akcja :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. wcześniej nie słyszałam o czymś takim, ale powiem Ci że fajna sprawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł, super zdjęcia.
    Mnie by się raczej nie udało tego zrobić, ale może kiedyś spróbuję!:)

    Obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swojej opinii.