niedziela, 12 stycznia 2014

Moje ćwiczenia

      Sprostowanie: Oczywiście miałyście rację co do tego, że kilogram kilogramowi równy. Chodziło mi o to, że kilogram tłuszczu jest większy od kilograma mięśni. Najlepiej wszystko tłumaczy ten obrazek:

  I mamy jasność. Przepraszam za moje złe wyrażenie się. :) 

       Chciałyście wiedzieć o moich wyzwaniach. :) Otóż pierwszym z nich było 30 dni z Mel B i boczki z Tiffany co drugi dzień. Polegało to na ćwiczeniach 6 razy w tygodniu + jeden dzień odpoczynku, którym była niedziela. Ćwiczyłam to: MEL B oraz MEL B + Tiffany  A tutaj macie harmonogram, którą playlistę, kiedy wykonywać. Dużej filozofii nie ma, po prosu każde co drugi dzień. :)) 


       Następnie zabrałam się za 30 dniowy Mix, który skończę we wtorek. :3 Co ćwiczę? Tutaj było aż 7 playlist! Każda na inny dzień tygodnia. Ja zrobiłam sobie takie playlisty, ponieważ bardzo ważne są rozgrzewki przed treningiem i rozciąganie po zakończeniu treningu. I dzięki temu o nich nie zapominam. :) Oto co robię (kolejne treningi są oznaczone alfabetycznie od A-G):

Trening A: KLIK
Trening B: KLIK
Trening C: KLIK

Trening D: KLIK
Trening E: KLIK
Trening F: KLIK
Trening G: KLIK

Gwarantuję, że przy tych zestawach nikt się nie będzie nudził! Filmików jest tyle, że zawsze muszę sobie sprawdzać co akurat mam w planach. *.* Dodaję też rozkład, ale ja sobie go zmieniłam. W sensie, że zrobiłam tylko jeden dzień wolnego i pomieszałam treningi. :) Jak Misz Masz to Misz Masz. ;p 


       A co planuję od 20.01? Planuję spróbować Insanity Workout z Shaunem T. Ćwiczenia wykonuję się w maksymalnej aktywności, które są oddzielone od siebie małą przerwą na wodę. Wyzwanie trwa 2 miesiące, a rozpoczyna się fit testem, który ma na celu pokazanie Nam naszych postępów. Robimy je co dwa tygodnie. W pierwszym miesiącu wykonujemy ćwiczenia cardio, a w drugim przychodzi czas na rzeźbę. :) Jest też jeden dzień na regenerację! Uff. :D Mam nadzieję, że dam radę, ale chyba będę musiała wszystko wykonywać w sypialni rodziców, bo w moim pokoju między biurkiem, a szafą mogę się zabić. To już jest coś bardziej poważnego. ;o Jak można pobrać trening?Najpierw trzeba pobrać program do ściągania torentów: KLIK, a następnie filmiki stąd: KLIK Oto harmonogram: 

      Wszystkim rozpoczynającym swoją przygodę ze zdrowym odżywianiem i ćwiczeniami życzę powodzenia. :* Dacie radę! 












14 komentarzy:

  1. wkurwie się pisze 2 raz komentarz.. jebany net ;/
    z tymi cw. to wiesz, ja się muszę w koncu wziąć bo postanowienie jest.. a czas leci, ale obrazując dodany best.. damy radę!
    z tym kilosem to dobrze to rysunkowo widać ;) teraz kumam ;)
    niedzielne przerwy jak Bóg :) kumasz, nie ?
    do góry widzę znowu spam ;)
    boczki zlecą, aż mi się Twój obiad przypomniał ziemniak i brukselka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym czytała siebie, odnośnie pierwszych słów ;D

      co do posta - świetny plan treningów. może wcielę go sama w życie od lutego. ;) no i z tym tłuszczem a mięśniami to racja. lepiej już mieć mięśnie niż tłuszcz ;)

      Usuń
  2. Sama kiedyś dużo planowałam, ale zawsze lenistwo wygrywało ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoją wytrwałość!;D Ćwiczyć mi się na pewno nie będzie chciało, ale muszę zacząć się zdrowiej odżywiać... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow powodzenia, jesteś bardzo zawzięta. :)
    Też mam zamiar ćwiczyć, ale gorzej z chęcią. ;d
    Przyłączyła bym się do tej akcji na fb, ale chyba nie dam rady. ;d
    __________________
    Drinki? Sok bananowy, wódka, kilka kropel Grenadiny, lód, truskawki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ćwiczę obecnie 30 dniowe wyzwanie z Mel B. Codziennie ćwiczenia na różne partie ciała (+boczki z Tiffany), siódmego dnia odpoczynek.Wcześniej ćwiczyłam 2 miesiące z Mel, niestety trochę sobie odpuściłam (przez 3 tygodnie) i teraz wracam znowu ze zdwojonym zapałem!:P Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana mogłabym prosić Cię o poklikanie w linki pod moim postem o Sheinside?;> Próbuję nawiązać z nimi współpracę i bardzo mi na tym zależy... :)) Z góry dziękuję;***♥


    OdpowiedzUsuń
  7. piekielneoczy.bloog.pl17 stycznia 2014 16:50

    ja ostatnio schudlam z nerwów 7 kg


    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się ćwiczyć :) i zdrowo odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ćwicze od jakiegoś czasu codziennie :-) super post . Obserwujemy? :-)definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do wyrażania swojej opinii.